تست اتحاد و تجزیه

0 Comments

 

بررسی تست اتحاد و تجزیه ریاضی متوسطه تست اتحاد و تجزیه جبری نقش مهمی در برنامه درسی ریاضیات و به طور کلی در ریاضیات دارند. که در کلاس در برنامه درسی دبیرستان، هشت نوع تست اتحاد و تجزیه هنگام حل معادلات استفاده می شود و چند جمله ای ها شناخت و شناخت این تست اتحاد و تجزیه به دانش آموزان در یادگیری ریاضیات کمک می کند رویه ها همچنین به آنها امکان می دهد هنگام استفاده از این روش ها در جبر تسلط پیدا کنند دستکاری و حل مسئله برای استفاده کامل از قدرت تست اتحاد و تجزیه توانایی داشتن اهمیت دارد تغییرات نقطه ای در تست اتحاد و تجزیه های جبری. مسئله اصلی هنگام یادگیری و استفاده از تست اتحاد و تجزیه این است که ، برای در اکثر دانش آموزان ، این کار صرفاً مسئله حفظ و احیای مجدد آنها است. این واحد با استفاده از نمایش تصویری که می توانید با خود استفاده کنید ، برخی از رویکردهای مختلف را بررسی می کند دانش آموزان برای کمک به آنها در یادگیری تست اتحاد و تجزیه جبری. این رویکردها کمتر به حفظ و متکی هستند مبتنی بر درک مفاهیم تست اتحاد و تجزیه است. آنچه می توانید در این واحد یاد بگیرید. چگونه می توان از تصاویر برای کمک به دانش آموزان خود در کاوش و کشف نحوه شکل گیری تست اتحاد و تجزیه استفاده کرد. برخی ایده ها در مورد چگونگی استفاده و به کار بردن تست اتحاد و تجزیه بدون نیاز به اعتماد به حافظه. نحوه تنظیم وظایف موجود به دانش آموزان شما اجازه می دهد تا روی روند انجام ریاضیات تمرکز کنند. این واحد به الزامات تدریس که در منبع ذکر شده پیوند دارد. یادگیری از طریق حفظ کردن یادگیری از طریق حفظ کردن ، یا یادگیری روتین ، یک روش یادگیری مبتنی بر تکرار است. استدلال های متعددی به نفع این روش یادگیری وجود دارد: یکی این که یادآوری سریع برخی از موارد است حقایق در ریاضیات برای تسلط بر سایر مباحث ریاضیات ضروری است. بسیاری از دانش آموزان تشویق می شوند که جدول های زمانی خود را با استفاده از جدول یاد بگیرند. این به این دلیل است که وقتی آنها در حال حل هستند مشکلاتی که آنها زمان و تلاش زیادی را صرف کار در محاسبات نسبتاً ساده مانند نمی کنند. به ویژه هنگامی که آنها به ماشین حساب دسترسی ندارند. دانستن زمان جداول جداول نیز به آنها می دهد حس عددی بهتر؛ به عنوان مثال ، از اندازه اعداد ، چگونگی ارتباط اعداد یا چندین و کسرها از استدلال های مشابه می توان برای یادگیری تست اتحاد و تجزیه جبری از طریق حفظ استفاده کرد. با این حال ، استفاده از حفظ به عنوان یک روش یادگیری نیز بسیاری از استدلال ها را دارد. یکی در مورد دسترسی است. همه دانش آموزان از آن بهره مند نیستند بخاطر سپردن ضعف در مدرسه ، کمبود وقت یا فرصت لازم تمرین یا فقط یادآوری ضعیف آنها. به عنوان مثال دانش آموزانی که نیازهای ویژه آموزشی مانند نارساخوانی دارند بسیار محروم. دانش آموزان اغلب تست اتحاد و تجزیه جبری را بعنوان یک جادو یا یک حقیقت انجیل درک می کنند. آنها به ندرت یک حس ایجاد می کنند اینکه این تست اتحاد و تجزیه از کجا پدیدار می شوند یا موارد خاص ضرب هستند. یکی از دلایلی که دانش آموزان تمایل به حفظ تست اتحاد و تجزیه دارند این است که نمی توانند معنایی را با آن ارتباط دهند رابطه ای که توسط تست اتحاد و تجزیه به تصویر کشیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *